Aprilväder/Jobbsvek

Helt vansinigt väder. ena stunden sol och värm nästa stund kallt och blåsigt, däremmellan regn senare tilockmed snö. Vad ska man ha på sig alla klädesplagg på en och samma gång. Nåväl i kväll är det Redhawksgala på Malmö Arena kommer bli några trevliga timmar med supportrar och spelare och ledare i Malmö RedhawksDet är alltid lika trevligt och träffa sinna hockkompisar igen såhär off season.

Jobbet svek en det blev ingen anställning trots att man vill ha mig här. Anledningen, säljaren skall sluta för Norska transportguiden och detta får jag reda från IT som inte ens har med saken att göra. När fan tänkte man berätta detta för mig, nu sitter man och uppdaterar företag för ev senare bruk. Känns ju lagom mottiverande. Jag som trodde man berättade den det angår först men tydligen inte vilket jävla piss att ingen kan stå upp och vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0