Soft men meningslöst

Det är lungt och soft på praktiken, men någonstans tänker man, vad fan gör jag här? Jag har faktiskt ingen aning, käns ganska meningslöst o sitta och uppdattera här för Swemedias senare bruk men samtidigt måste jag komma för att få min ersättning. Jag sitter just nu och väntar ett svar från jobb i Danmark. Värdens snällaste och bästa tjej tipsade mig och om du läser detta vet du vem du är.

Samtidigt som det är sådär lagom meningsfullt att vara här, så är här ändå ganska soft, man uppdatterar någon sådär i bland i övrigt chattar man och letar lite intressanta arbeten. Samtidigt som man klurar ut en V75:a till på Lördag. Det är på Lördag dagen ett år sedan jag fick in 7 rätt som gav mig 23 500 kr. Dessutom samma bana, Örebro så det skulle ju kännas surt om man satt där utan en kupong, specielt som man vet principerna på Örebro, det är nämligen kort upplop så att vara i ledningen eller i främre träffen är ruggigt viktigt många gånger.

Alltså spika aldrig från bakspår på Örebro, det är regel nr 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0