Sista praktikveckan

Sista veckan på Praktiken har kommit och lite ångestfullt är det allt. Men egentligen inte för att man ska lämna alla trevliga människor utan mer för att jag inte vet vad som ska hända sen. De känns som man behövt en sysselsätning innom en månad för sen finns det risk att man hamnar i samma dagdrivande igen och det vill jag verkligen inte. Halva Måndagen snart avklarad, och det är bara två dagar kvar i en kort arbetsvecka. Blir till o fixa lite utlåtande från chefen och om möjligt ett referensnr.

Skönt och lämna jobbet för att det inte finns någon större mening att vara här längre, det finns inget jobb och jag uppdaterar egentligen för eventuelt senare bruk.

Kontakterna härifrån har man fixat så jag kommer säkert träffa människorna här i bland sen också så det känns ärlit talat inte specielt tungt.



Vad händer då i Redhawks. Ja inte särskilt mycket mer än man nu bekräftat att man letar efter rena ersättare till Kessä och Eriksson. Nu är det hockey VM efter det brukar silly season ta fart på riktigt. Sverige vann utan att imponera. Tjeckien imponerade i två perioder innan man slog av på takten i tredje.

Vad blir då tipset.

Kanada-Ryssland i final med viss reservation på Ryssland som hade en del problem mot Slovakien i går. Det känns över huvud taget väldigt ovist men jag har en rejäl skrällvarning och den e pressis som i OS Schweiz Jag tror de har något riktigt bra på G med Andreas Ambühl, Yanick Weber, Jeanin, och ev Mark Streit. Det är varning även på Tjeckerna som också verkar ha nått bra på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0